Alles over BOER&NLekker
-
Met BOER&NLekker geniet je heel makkelijk van de lekkere en duurzame boerenproducten. Rechtstreeks van het land, en vers uit het seizoen. Op niet meer dan enkele kilometers van je huis. Want wat van dichtbij komt smaakt het lekkerst! Je bestelt al je verse producten van de verschillende boeren via de Lokalist bestelapp . Je producten worden verzameld tot een bestelling zodat je die in 1 keer kunt ophalen bij een door jou gekozen afhaalpunt in je buurt.
-
Ga naar de appstore (google of apple) en download Lokalist app of ga naar www.lokalist.nl voor de website
Maak een account aan; dit is nodig om te kunnen bestellen. Je kunt zodoende favorietenlijstjes aanmaken, het voor jou meest relevante aanbod aan boeren en producten wordt getoond en je hebt eenvoudig toegang tot de door jou eerder bestelde producten.
Kijk bij het aanbod aan boeren bij wie je wat kunt bestellen:
– in de ‘winkel’ van elke boer
– via de zoekfunctie op de gehele website en in de zoekfunctie in de ‘winkel’ van elke boer
Vul je draagtas met alle producten die wilt bestellen
Doe dit voor woensdag 24.00 uur zodat je je producten vrijdag kunt ophalen bij een van de ophaalpunten
Let op je moet voor minimaal €20 bestellen
Klik op Bestelling afronden en kies een afhaalpunt naar wens in de lijst of op de kaart
Kies uit de betaalmethodes Ideal of Creditcard en klik op ‘Bestelling afronden’
Controleer je bestelling en geef eventueel een kortingscode in
Na klikken op ‘Betaling afronden’, ontvang je per email een bevestiging van je bestellingJe hebt tot woensdag 24:00 de tijd om eventueel producten toe te voegen aan je geplaatste bestelling, dit kan zonder minimum orderbedrag. Dit doe je door de nieuwe producten af te rekenen en in het bestelproces de bezorgdag van jouw eerdere bestelling te kiezen.
Haal je bestelling op bij het gekozen afhaalpunt en de gekozen dag/tijd en geniet van je producten.
-
Je kan de producten ophalen bij een van de afhaalpunten van BOER&NLekker die je zelf kiest tijdens het afrekenproces. De afhaalpunten en afhaaltijden vind je in de bestelomgeving en op de website www.boerenlekker.nl.
-
Bij BOER&NLekker kun je net zo winkelen als in de supermarkt, er is geen abonnement. Je kunt gewoon de hoeveelheden en de frequentie van bestellen helemaal zelf bepalen – je zit nergens aan vast. Er is wel een minimum bestelbedrag van €20 per bestelling.
-
Ja, je moet een account aanmaken. Met het account maak je bestellen gemakkelijker:
– het voor jou meest relevante aanbod aan boeren en producten wordt getoond
– Je kunt favorietenlijstjes aanmaken
– je hebt eenvoudig toegang tot de door jou eerder bestelde producten
– je hoeft niet elke keer bij een bestelling je gegevens opnieuw in te vullen
– en terugbetaling van niet beschikbare producten kan gemakkelijker plaatsvinden. -
Het aanmaken van een account wijst zichzelf.
Ga naar lokalist.nl/registreren en maak in 1 minuut jouw account aan. -
Met jouw gegevens wordt heel zorgvuldig omgegaan. Zie hiervoor de informatie op lokalist.nl/privacy. Mocht je hier aanvullend nog vragen over hebben, kun je altijd even bellen of mailen.
-
Het is bij BOER&NLekker via de Lokalist bestelomgeving mogelijk om tot woensdag 24.00 uur te bestellen voor het ophalen op de vrijdag en in sommige gevallen de zaterdag van die week. Al je producten van BOER&NLekker komen direct van boeren bij jou uit de buurt.
-
Ja, je kan jouw draagtas vullen met producten van verschillende boeren én in één keer afrekenen. Je hoeft geen verschillende bestellingen te plaatsen. Je kan van zo veel verschillende boeren tegelijk bestellen als dat je zelf wil.
Lokalist zorgt ervoor dat alles samengevoegd wordt zodat jij je bestelde boodschappen in 1 keer tegelijk kunt ophalen op het BOER&NLekker Pick up Point.
-
Je kunt tot woensdag 24:00 producten toevoegen aan je geplaatste bestelling, dit kan zonder minimum orderbedrag. Voeg de gewenste producten toe aan je draagtas en klik in het afrekenproces de reeds geplaatste bestelling aan.
-
Het is helaas niet mogelijk om jouw bestelling te annuleren nadat er is afgerekend.
-
Je kunt jouw bestelling ophalen op het afhaalpunt en de tijd die je gekozen hebt. De meest actuele afhaalpunten vind je in het afrekenproces van jouw bestelling of op www.boerenlekker.nl De tijden van ophalen zijn per afhaalpunt verschillend. Voor de afhaalpunten en de tijden kijk op de website van BOERR&NLekker www.boerenlekker.nl of in het bestelproces bij het kiezen van je afhaalpunt. Op je bestelbevestiging staat het gekozen ophaalpunt en tijd ook vermeld.
-
Als jouw draagtas gevuld is met al de verse producten die je wil hebben, dan kan je via de draagtas afrekenen. Wanneer de betaling succesvol is voltooid, krijg je een bevestigingsmail van Lokalist. Lokalist maakt op basis hiervan je bestelling compleet. Op het moment dat de producten ingepakt zijn krijg je via What’s App een bevestiging dat je je producten op het gekozen afhaalpunt en tijd kunt ophalen.
-
De boeren doen er alles aan om compleet en met de juiste kwaliteit te leveren.
Mocht er bij het klaarmaken van de boodschappen onverhoopt al blijken dat er iets ontbreekt dan melden wij dat bij de ophaal bevestiging die je ontvangt via What’s app.
Het ontbrekende product vergoeden we dan en betalen we je rechtstreeks op je rekening terug.Ontdek je bij het ophalen dat er iets ontbreekt of niet voldoet aan de kwaliteit neem dan contact op met de klantenservice van BOER&NLekker (klantenservice@boerenlekker.nl of whats app +31 6 48566124
Bij producten die niet geleverd zijn ontvang je het aankoopbedrag terug op je rekening.Wij ontvangen graag feedback van onze klanten, we leren graag van alle ervaringen!
-
Mocht je onverhoopt problemen hebben bij het bestellen, neem contact op met klantenservice van BOER&NLekker (klantenservice@boerenlekker.nl of whats app +31 6 48566124.
-
Bij BOER&NLekker koop je;
- Kraakvers eten direct van de boer
- Kwaliteit, lekkere verse producten
- Herleidbaar voedsel door lokaal te kopen – weten wat je eet
Ons startpunt is altijd de lokale boer. Voor een aantal productgroepen is dit niet altijd mogelijk. Omdat we de klant wel een zo compleet mogelijke aanbod met mooie verse producten willen bieden, werken we in die gevallen dat het niet van een lokale boer kan komen, met lokale voedselmakers die producten van lokale of Nederlandse boeren verwerken tot een eindproduct.
-
Product kwaliteit is een zeer belangrijk aandachtspunt voor ons, zodat we de klant de lekkerste producten kunnen aanbieden. Wij gaan dan ook zorgvuldig om met de selectie van de deelnemende boeren. Alle deelnemende boeren moeten voldoen aan de wettelijke eisen voor voedselveiligheid en beschikken over hiervoor geldende certificaten.