Alles over BOER&NLekker
-
Met BOER&NLekker geniet je heel makkelijk van de lekkerste boerenproducten. Rechtstreeks van het land, en vers uit het seizoen. Op niet meer dan enkele kilometers van je huis. Want wat van dichtbij komt smaakt het lekkerst! Je bestelt al je verse producten van de verschillende boeren via de BOER&NLekker Boodschappen App. Wij verzamelen die tot een bestelling en zetten die voor je klaar zodat je die in 1 keer kunt ophalen bij een door jou gekozen afhaalpunt in je buurt, of laten bezorgen als we in jouw buurt bezorgen.
-
Bij BOER&NLekker kun je net zo winkelen als in de supermarkt, er is geen minimum bestelbedrag of abonnement. Je kunt gewoon de hoeveelheden en de frequentie van bestellen helemaal zelf bepalen – je zit nergens aan vast.
-
Een BOER&NLekker afhaalpunt is een belangrijk onderdeel van de BOER&NLekker beleving.
De afhaalpunten worden zorgvuldig geselecteerd, zo dicht mogelijk bij de steden en zo goed mogelijk te bereiken.Onze logistieke processen worden hierop afgestemd. Daarnaast is er op het afhaalpunt vaak van alles te beleven.
-
Bij BOER&NLekker koop je;
- Kraakvers eten direct van de boer
- Kwaliteit, lekkere verse producten
- Herleidbaar voedsel door lokaal te kopen – weten wat je eet
Ons startpunt is altijd de lokale boer. Voor een aantal productgroepen is dit niet altijd mogelijk. Omdat we de klant wel een zo compleet mogelijke aanbod met mooie verse producten willen bieden, werken we in die gevallen dat het niet van een lokale boer kan komen, met partners samen die goed bij ons concept passen.
-
Bij BOER&NLekker zit je niet vast aan een abonnement. Of je eenmalig bestelt, of iedere week; dat beslis je helemaal zelf.
-
Graag willen we BOER&NLekker overal in Nederland aanbieden. We zijn nu in de regio Brabant begonnen en in de komende tijd zullen er steeds nieuwe plaatsen bijkomen. Hou daarom de website in de gaten om te zien of BOER&NLekker bij jou in de buurt komt, of schrijf je in voor de nieuwsbrief en blijf van al onze ontwikkelingen op de hoogte.
-
Met de gegevens wordt heel zorgvuldig omgegaan. Zie hiervoor de disclaimer en privacy beleid in de footer van deze website.
-
Product kwaliteit is een zeer belangrijk aandachtspunt voor ons, zodat we de klant de lekkerste producten kunnen aanbieden. Wij gaan dan ook zorgvuldig om met de selectie van de deelnemende boeren. Alle deelnemende boeren moeten voldoen aan de wettelijke eisen voor voedselveiligheid en beschikken over hiervoor geldende certificaten.
Alles over bestellingen via de BOER&NLekker Boodschappen App
-
Ga via deze website naar ‘Bestellen’ (in hoofdmenu). Klik op de link voor de BOER&NLekker Boodschappen App en open deze op je mobiel of PC. En je kan beginnen.
Selecteer de producten die je wilt bestellen en doe ze in je winkelmandje. Ben je klaar met winkelen, ga naar je winkelmandje en ga naar afrekenen. Kies je afhaal locatie en tijd of indien beschikbaar de thuisbezorg mogelijkheid. Vul je gegevens in als je nog geen account hebt, betaal en klaar is kees.
Na je bestelling en betaling krijg je een bevestiging van je bestelling, gekozen ophaalpunt en tijd of thuisbezorgmoment.
NB je bestelling moet wel voor woensdag 00.00 uur binnen zijn voor afhalen of leveren op de vrijdag en/of zaterdag.
-
Je kan de webapp ook opslaan op je mobiel om een vergelijkbare ervaring als een app te krijgen.
Dit laatste kan je doen door:
Bij Apple: Open Safari.
Ga naar de site die op het Beginscherm moet komen.
Tik onderin (bij de iPad bovenin) op de Deelknop. Dat is het pictogram van een vierkant met het pijltje naar boven.
Tik op Zet op beginscherm.
Tik eventueel op de naam van de site en typ een andere naam.
Tik op Voeg toe.Bij Android: Open de browser Chrome.
Ga naar de website die u op het Startscherm wilt plaatsen.
Tik rechtsboven op een pictogram met drie stipjes.
Tik op Toevoegen aan startscherm.
Geef de site een herkenbare titel of laat de standaardbenaming staan.
Tik op Toevoegen en eventueel nogmaals op Toevoegen.Wanneer je bovenstaande hebt uitgevoerd vind je BOER&NLekker icoontje op je beginscherm.
-
Je kunt ook boodschappen bestellen zonder een account aan te maken. Maar een account aanmaken maakt bestellen wel gemakkelijker:
- je ziet je meest bestelde items gemakkelijk terug.
- je hoeft niet elke keer bij een bestelling je gegevens opnieuw in te vullen.
- en je kunt een saldo bedrag opbouwen van bv toegekende kortingen of terugbetaling van niet beschikbare producten.
-
Ga naar de BOER&NLekker Boodschappen App, dan ga je naar ‘het poppetje’ (rechtsboven) en naar Log in of maak een account aan. Account aanmaken kan ook bij het afrekenen.
-
Het is bij BOER&NLekker mogelijk om tot woensdag 24.00 uur te bestellen voor het ophalen op de vrijdag of de zaterdag van die week. Al je producten van BOER&NLekker komen direct van boeren bij jou uit de buurt en hierdoor zijn er bepaalde tijden aan verbonden.
-
Ja, je kan jouw mandje vullen met producten van verschillende boeren én in één keer afrekenen. Je hoeft geen verschillende bestellingen te plaatsen. Je kan van zo veel verschillende boeren tegelijk bestellen als dat je zelf wil.
Wij zorgen ervoor dat alles samengevoegd wordt zodat jij je bestelde boodschappen in 1 keer tegelijk kunt ophalen op het BOER&NLekker afhaalpunt bij een van de boeren op het erf.
-
Helaas kun je je bestelling niet aanpassen als je eenmaal betaald hebt. Je kunt dan een nieuwe bestelling maken en deze bestellingen tegelijkertijd ophalen op het afhaal punt.
-
Het is helaas niet mogelijk om jouw bestelling te annuleren nadat er is afgerekend.
-
Je kunt jouw bestelling ophalen op het afhaalpunt en de tijd die je gekozen hebt. BOER&NLekker beschikt over 10 afhaalpunten. De tijden van ophalen zijn per afhaalpunt verschillend. Voor de afhaalpunten en de tijden kijk op afhaalpunten bij ‘het poppetje’ (rechtsboven).
Op je bestelbevestiging staat het gekozen ophaalpunt en tijd ook vermeld.
-
ls jouw mandje gevuld is met al de verse producten die je wil hebben, dan kan je via het winkelmandje afrekenen.
Wanneer de betaling succesvol is voltooid, krijg je een bevestigingsmail, tevens factuur. BOER&NLekker maakt op basis hiervan je bestelling compleet. Op het moment dat de producten ingepakt zijn krijg je via Whatsapp een bevestiging dat je je producten op het gekozen afhaalpunt en tijd kunt ophalen.
-
We doen er alles aan om compleet en met de juiste kwaliteit te leveren.
Mocht er bij het klaarmaken van de boodschappen al blijken dat er iets ontbreekt dan melden wij dat bij de ophaal bevestiging die je ontvangt via Whatsapp. Het ontbrekende product vergoeden we dan en zetten dat op je saldo als je een account hebt.Ontdek je bij het ophalen dat er iets ontbreekt of niet voldoet aan de kwaliteit neem dan contact op met de BOER&NLekker klantenservice via Whatsapp 06 – 485 66 124
Wij ontvangen graag feedback van onze klanten, we leren graag van alle ervaringen!
-
Onze boeren zullen altijd zo zorgvuldig mogelijk de gewenste hoeveelheid proberen af te wegen, maar het lukt niet altijd om exact op het bestelde gewicht uit te komen. Soms is het iets meer en soms is het iets minder, net zoals in de winkel. Dit zal in de praktijk nooit verder oplopen dan enkele centen. BOER&NLekker heeft strikte afspraken gemaakt met de boeren om de prijsverschillen zoveel mogelijk te beperken.
-
Je kunt het saldo dat op jouw account staat gebruiken bij het afrekenen bij je eerst volgende bestelling.